Gin Roku 0,7l
Niezwykły gin z destylarni Suntory, która przed stu laty zapoczątkowała produkcję tego, co dziś uchodzi za synonim jakości i luksusu: słynnej japońskiej whisky. Do jego wyrobu używa się m.in. pięciu unikalnych składników, charakterystycznych dla japońskiej flory i kultury. Elegancki, harmonijny i wyrafinowany, Roku oferuje świeże spojrzenie na świat tradycyjnych ginów.
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Roku to niezwykły gin z destylarni Suntory, która przed przeszło stu laty zapoczątkowała produkcję tego, co dziś uchodzi za synonim jakości i luksusu: słynnej japońskiej whisky. Do jego wyrobu używa się m.in. sześciu unikalnych składników, charakterystycznych dla japońskiej flory i kultury. Są to: wonny pieprz sanshō, który swym aromatem przypomina pieprz syczuański, herbata gyokuro, wyróżniająca się smakiem umami, skórka yuzu o intensywnie cytrusowym zapachu, a także zielona herbata sencha oraz liście i kwiat wiśni.
Kolor: przeźroczysty, idealnie klarowny. Zapach: delikatny, kuszący; sosna, cytrusy, w tle nuty kwiatowe, słodkie, niemalże waniliowe, doprawione odrobiną zielonej herbaty. Smak: czysty, świeży; na pierwszym planie sosna i białe kwiaty oraz szczypta zielonej herbaty. W miarę smakowania gin nabiera głębi, lekko drażni język; pojawiają się ogniste niuanse pieprzne i skórka gorzkich cytrusów, które jednak prowadzą do nieoczekiwanie słodkawego finiszu. Finisz: rozprężający, waniliowy, delikatnie cytrusowy.
Roku fantastycznie prezentuje się w martini, dodatek toniku pozwala uwypuklić wytrawne nuty cytrusowe i herbaciane. W miarę ogrzewania coraz intensywniej objawia się słodki aromat kwiatu wiśni, który nadaje całości wyjątkowego charakteru. Elegancki, harmonijny, subtelny i wyrafinowany, Roku oferuje świeże i niebanalne spojrzenie na świat tradycyjnego ginu, które zapada w pamięć każdego amatora tego ziołowego trunku.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Japonia |
vol. | 43% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.