
Będąc Konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w części „wyłączenie prawa odstąpienia od umowy”.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, za wyjątkiem kosztów poniesionych w związku z wysyłką Państwa zamówienia lub z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez sklep smaczajama.pl oraz bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów odesłania towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconych produktów.
Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz dotyczący zwrotów, do którego należy dołączyć paragon. Przed odesłaniem towaru należy nas o tym fakcie poinformować na e-mail: [email protected]
Paczkę wraz z formularzem i ew. dołączonymi dokumentami sprzedaży prosimy odesłać lub przekazać nam pod adres:
1) Adres pocztowy: Smacza Jama Magazyn, Kolejowa 15/17 / U1, 01-217 Warszawa
2) Adres e-mail: [email protected]
3) Telefon: 22 658 06 64
4) Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Smacza Jama Magazyn, Kolejowa 15/17 / U1, 01-217 Warszawa
5) Adres do wysłania reklamowanego towaru: Smacza Jama Magazyn, Kolejowa 15/17 / U1, 01-217 Warszawa
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Wymiana towaru
Jeśli chcecie Państwo wymienić towar, należy zwrócić go zgodnie z powyższymi krokami, a następnie dokonać ponownego zakupu
Reklamacje
W przypadku, kiedy zakupiony w naszym sklepie produkt nie spełnia oczekiwań lub nie jest zgodny z zawartą umową, klientowi przysługuje możliwość reklamacji towaru na warunkach rękojmi lub gwarancji.
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym: [email protected]
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, zrobienie zdjęć i dołączenie do korespondencji. W odpowiedzi poinformujemy Państwa o dalszych krokach reklamacyjnych. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
W przypadku Uszkodzenia w transporcie – gdy po otwarciu paczki klient stwierdzi mechaniczne uszkodzenie towaru jest zobowiązany do sporządzenia zdjęć i przesłanie ich drogą elektroniczną, na podstawie, których zostanie wezwany kurier w celu spisania protokołu szkody. Zgłoszenie szkody powinno zostać wysłane niezwłocznie w dniu dostarczenia przesyłki. W innym przypadku reklamacja zostanie odrzucona.