Wódka Belvedere Organic Infusions Pear&Ginger 40% 0,7l Polska
Najnowsza, niezwykle orzeźwiająca propozycja na lato!
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Najnowsza, niezwykle orzeźwiająca propozycja na lato! Seria Belvedere Organic to kategoria smakowych, organicznych wódek od polskiej marki, która zawojowała świat. Trunki wytwarzane są na bazie ekologicznego, krajowego żyta, krystalicznie czystej wody oraz w wyniku destylacji żywym ogniem. W pełni naturalne, butelkowane bez sztucznych dodatków oraz w zgodzie z najbardziej restrykcyjnymi normami.
Linia pojawiła się na rynku w 2021 roku wyłącznie w USA oraz Polsce. Trzy ikoniczne smaki - cytryna z bazylią, gruszka z imbirem oraz jeżyna i trawa cytrynowa to propozycje doskonałego smaku w najlepszym wydaniu!
Belvedere Organic Infusions PEAR & Ginger oferuje pełen orzeźwienia profil z intensywnym, pobudzającym zmysły aromatem. Oprócz gruszki i imbiru wyczuwalne są w niej także słodkie nuty miodu lipowego. Na podniebieniu niezwykle soczysta z rozgrzewającymi niuansami korzenia imbiru. Doskonałe połączenie tonów dojrzałych owoców sadowych z subtelną, gaszącą pragnienie słodyczą.
Trunek najlepiej podawać z wodą gazowaną, plasterkiem świeżego ogórka oraz gałązką rozmarynu.
Belvedere stała się pierwszym polskim alkoholem, który osiągnął międzynarodowy status produktu najwyższej jakości. W 1996 roku, gdy firma Millenium Import LLC wprowadzała ją na amerykański rynek - kategoria wódek luksusowych nie istniała. Belvedere była pierwszą na świecie wódką luksusową, która zapoczątkowała istnienie tej kategorii. W marcu 2002 publikacja branżowa „Impast” przyznała wódce Belvedere nagrodę „Hot Brand”, wyróżnienie to przyznawane jest markom alkoholi, które przez co najmniej trzy lata utrzymywały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. W lipcu 2003 ta sama wódka Belvedere, która zawojowała świat, powróciła na rynek krajowy.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Polska |
vol. | 40% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.