Whisky Wild Fields Original 0,7l
Polska whisky zbożowa typu single grain - destylowana niewielkimi partiami w jednej gorzelni, znajdującej się gdzieś w Beskidzie Śląskim. Dojrzewa trzy lata w beczkach o pojemności 225 litrów, wykonanych z polskiego dębu. Powstała we współpracy ze światowej sławy mistrzem gorzelniczym Johnem McDougallem, który kierował takimi destylarniami jak: Springbank, Laphroaig, Balvenie, Tormore i Ladyburn. W nosie słodka, owocowo-miodowa, na języku słodko-pikantna, oleista i dobrze ułożona. Naprawdę świetny trunek w swojej klasie wiekowej.
Opis
Polska whisky zbożowa typu single grain - destylowana niewielkimi partiami w jednej gorzelni, znajdującej się gdzieś w Beskidzie Śląskim. Dojrzewa trzy lata w beczkach o pojemności 225 litrów, wykonanych z polskiego dębu. Nie jest barwiona karmelem ani poddawana filtracji na zimno. Powstała we współpracy ze światowej sławy mistrzem gorzelniczym Johnem McDougallem, który kierował takimi destylarniami jak: Springbank, Laphroaig, Balvenie, Tormore i Ladyburn. Ta kooperacja pozwoliła stworzyć produkt stanowiący znakomity przykład cierpliwości i wytrwałości w twórczej pracy nad ambitnym projektem - stworzeniem pełnego wyrazistości alkoholu, który oddałby sprawiedliwość polskiemu zbożu, pochodzącemu z czystych regionów i sprawdzonych upraw. Efektem jest whisky zarazem przyjemna i łatwa w piciu, która trafi w gusta miłośników i miłośniczek alkoholi tyleż mocnych i stanowczych, ile subtelnych i złożonych. Równie dobrze wypada w drinkach, jak i na kostkach lodu.
Kolor: złoty. Zapach: owocowo-miodowy z nutami wanilii i tostów oraz niuansami ziół. Smak: dobra, oleista konsystencja; trunek jest słodko-pikantny, czuć w nim miód, świeże owoce, dębinę, przyprawy korzenne, zwłaszcza pieprz. Finisz: średnio-długi, pieprzny.
Ponieważ trunek nie jest filtrowany na zimno, schłodzenie i rozcieńczanie go wodą może powodować zmętnienie.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Polska |
vol. | 44% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.