Whisky The Glenlivet 12 Double Oak 40% 0,7l w kartoniku
Wydanie klasycznego i zarazem najbardziej popularnego single malta na świecie - The Glenlivet 12YO, od 2019 roku jest dostępne także w nowej, urozmaiconej wersji oraz z etykietą w kolorze mięty.
Opis
Wydanie klasycznego i zarazem najbardziej popularnego single malta na świecie - The Glenlivet 12YO, od 2019 roku jest dostępne także w nowej, urozmaiconej wersji oraz z etykietą w kolorze mięty.
Glenlivet 12 Double Oak to kompozycja starzonych destylatów w beczkach po bourbonie oraz po sherry. Trunek określany wieloma przymiotnikami - gładki, owocowy, złożony czy wyrafinowany, reprezentuje charakterystyczny styl dla swojej marki. Początkowo dojrzewa w tradycyjnym dębie, a następnie finiszowany jest w beczkach z amerykańskiego dębu.
Otwiera się kwiatowym aromatem pełnym nut trawy, cytrusów oraz orzechów laskowych. W tle wyczuwalne są także akcenty grejpfruta, migdałów, słodkich brzoskwiń, wanilii i dębu. W smaku bardzo delikatny, z eleganckimi niuansami pomarańczy oraz cytryny. Na podniebieniu pozostawia słodkie tony toffi - ubogacający smak słód, wanilię, szczyptę cynamonu i garść włoskich orzechów. Finisz umiarkowanej długości, pełen cytrusowych wrażeń, soczystych owoców oraz nieco dębu.
Założona w 1824 roku destylarnia Glenlivet jest najstarszą legalnie działającą destylarnią w rejonie Speyside, znaną jako "The single malt that started it all" (single malt, od którego wszystko się zaczęło). Marka The Glenlivet jest także najlepiej sprzedającą się whisky słodową w USA oraz drugą pod względem sprzedaży single malt na świecie.
Kartonik może nieznacznie różnić się kolorystycznie od tego prezentowanego na zdjęciu. W przypadku, gdy zależy Państwu na konkretnej identyfikacji graficznej, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu sprawdzenia dostępności.
Szczegółowe informacje
Region | Speyside |
Objętość | 0,7l |
Zawartość alkoholu | 40% |
Nuty degustacyjne | pomarańcza, cytryna, słód, toffi, orzechy włoskie, wanilia, cynamon, dąb |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.