Polish Gin Mrs Jonston Hibiscus Infused 0,7l 40%
Polski gin o bogatym ziołowym aromacie, z dodatkiem hibiskusa, poddawany infuzji parowej, która akcentuje cytrusowe nuty trunku. Dzięki rzemieślniczej metodzie destylacji oraz składnikom takim jak m.in. jałowiec, kolendra, dzięgiel, lukrecja, kafir, kasja czy skórka pomarańczy, gin wyróżnia się owocowym profilem, który znakomicie sprawdzi się w letnich koktajlach.
Opis
Polski kraftowy gin destylowany i butelkowany w Lesznie. Patronem wytwórni jest Jan Jonston, XVII- wieczny lekarz, botanik, filozof, autor wielu encyklopedycznych dzieł, który w tym mieście spędził kilka lat swego życia. Logotyp ginu przedstawia największe chronione polskie chrząszcze- jelonki rogacze, zaś jego miedziany kolor ma nawiązywać do barwy alembików- destylarnia korzysta z dwóch urządzeń, nazwanych Kate i Paul. Każda butelka sygnowana jest nazwą alembiku, podawana jest również partia i numer butelki. Gin Jonston debiutował na rynku w 2020 roku.
Bazą ginu jest wysokiej jakości polski spirytus zbożowy, w którym ziołowe składniki są najpierw macerowane następnie zaś całość poddawana jest destylacji. Jonston Hibiscus Infused to gin o bogatym ziołowym aromacie, z dodatkiem hibiskusa, pomarańczy i cynamonu, przechodzący proces infuzji parowej, która akcentuje cytrusowe nuty trunku. Dzięki rzemieślniczej metodzie destylacji oraz składnikom takim jak jałowiec, kolendra, dzięgiel, lukrecja, kafir, cynamon kasja, skórka pomarańczy i hibiskus, gin wyróżnia się owocowym profilem, który znakomicie sprawdzi się w letnich koktajlach takich jak Negroni czy French Style Gin. Aromat pełen kwiatów i cytrusów, w kolejnych chwilach ewoluuje w bardziej ziołowe akordy- wyczuwalne jest ziele angielskie, pieprz, mięta, delikatnie zaakcentowany miód. Smak aż po finisz pozostaje wyraźnie owocowy, przyjemny, słodkawy.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Polska |
vol. | 40% |
Nuty degustacyjne | cytrusy, kwiaty hibiskusa, cynamon, ziele angielskie, pieprz, mięta |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.