Gin Malfy Rosa Pink Grapefruit 41% 0,7l
Włoski gin, którego bazę z jałowca oraz kompozycji pięciu roślin i ziół wzbogacono aromatycznym dodatkiem różowego, sycylijskiego grejpfruta oraz intensywnego rabarbaru.
Opis
Włoski gin, którego bazę z jałowca oraz kompozycji pięciu roślin i ziół wzbogacono aromatycznym dodatkiem różowego, sycylijskiego grejpfruta oraz intensywnego rabarbaru. Owoce dojrzewają w pełnym słońcu w gajach cytrusowych na wybrzeżu Morza Śródziemnego, gdzie góry spotykają się z morzem, tworząc wyjątkowy mikroklimat. Zamkniętą korkiem z włoskiego dębu butelkę, zdobi charakterystyczna dla marki, błękitna etykieta.
Po otwarciu, unosi się niezwykle świeży i mocny aromat grejpfruta. Zapach beztroskiego lata na egzotycznej wyspie dopełnia się na podniebieniu. Gin doskonale gasi pragnienie - początkowo lekko cierpki, po chwili oferuje niezwykłą gładkość oraz ziołowe tony.
Sprawdzi się serwowany w koktajlach Gin Rosa Pink & Tonic, Signore Clover Club oraz Sbagliato Corretto. Wszystkie przepisy na powyższe drinki można odnaleźć na stronie producenta.
Gin Malfy został wykreowany przez miłośników włoskiego życia. Ludzi, którzy wyznają zasadę ,,La Dolce Vita", cieszą się każdym dniem i inspirują się pięknem wybrzeża Amalfi. To też miejscowość utożsamiana z najdroższymi i najbardziej luksusowymi kurortami wakacyjnymi we Włoszech. Swoje domy mają tam gwiazdy ekranu oraz wokaliści z całego świata.
Marka Malfy ma swoją destylarnię w Moncelieri, na obrzeżach Turynu - okolicy, która słynie z produkcji doskonałych alkoholi. Historia gorzelnictwa w tym miejscu sięga roku 1906, choć rodzina Vergnano zajęła się produkcją ginów dopiero w latach 70-tych XX wieku. Wszystkie produkty firmy zostały oznakowane symbolem GQDI (Gin di Qualità Distillato), który jest włoskim symbolem jakości oraz autentyczności.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Włochy |
vol. | 41% |
Nuty degustacyjne | jałowiec, grejpfrut, rabarbar, cytrusy, kolendra, arcydzięgiel |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.