Gin Bulldog London Dry 40% 0.7l
Gin typu London Dry, wytwarzany w Greenall's Distillery w Warrington na bazie spirytusu pszenicznego i ziołowych składników, spośród których trzy są unikatowe dla produktu- azjatycki longan, biały mak turecki oraz liście lotosu. Kwiatowo- cytrusowy profil ginu idealnie wybrzmi w koktajlach takich jak Tom Collins.
Opis
Bulldog Gin jest ginem premium typu London Dry, wytwarzanym w Greenall's Distillery w Warrington na bazie spirytusu pszenicznego i ziołowych składników: jałowca, arcydzięgielu, kolendry, kłącza irysu, migdałów, lukrecji, lawendy, cytryny i cynamonu, z dodatkiem trzech ingrediencji unikatowych dla produktu- azjatyckiego longanu, białego maku tureckiego oraz liści lotosu. Kwiatowo- cytrusowy profil ginu idealnie wybrzmi w koktajlach takich jak Tom Collins czy Dirty Martini.
Szyjkę butelki ozdobiono obrączką przypominającą obrożę psa- w ten sposób nawiązując do nazwy ginu i roku jego debiutu- 2006 r. był w chińskim kalendarzu rokiem psa. Jedenaście lat później Bulldog Gin trafił do portfolio grupy Campari. Twórcą marki jest wielki entuzjasta ginu i inwestor bankowy Anshuman Vohra, który postanowił stworzyć gin o innowacyjnej recepturze. Zainspirowany azjatyckimi wyprawami dyplomatycznymi swego ojca, w poszukiwaniu najlepszych składników wraz z master distillerem udał się w podróż, której efektem było skomponowanie receptury w oparciu o dwanaście produktów z ośmiu krajów- do dziś używane są tylko zioła z tych wybranych regionów świata a produkcja trunku odbywa się rzemieślniczo. Aromat ginu oscyluje między nutami polnych kwiatów, świeżych ziół i soczystych cytrusów. W smaku wyczuwalne są nuty jałowca, orzeźwiające zioła, korzeń irysa, korzenne przyprawy, lotos. Finisz jest bardzo przyjemny, z dominującymi akcentami kwiatowymi.
Gin Bulldog posiada certyfikat koszerności i jest produktem wegańskim.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Wielka Brytania |
vol. | 40% |
Nuty degustacyjne | polne kwiaty, świeże zioła, jałowiec, korzenne przyprawy |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.