Brandy Carlos I Solera Gran Reserva Amontillado 40,3% 0,7l w kartoniku
W słynnym, wiekowym domu sherry w Osborne, narodziła się wyjątkowa brandy, leżakowana w systemie solera.
Opis
W słynnym, wiekowym domu sherry w Osborne, narodziła się wyjątkowa brandy, leżakowana w systemie solera. Destylat finiszowany w stuletnich beczkach Amontillado z Solera de Amontillado La Honda, założonej w 1857 roku. Profil oferuje niezrównane doznania, ze względu na złożony smak soli i minerałów, suszonych owoców oraz eleganckiego wykończenia.
Carlos I Solera Gran Reserva Amontillado został nagrodzony srebrnym medalem w międzynarodowym konkursie ,,Spirits Selection" w 2018 roku, również srebrem podczas ,,International Spirits Challenge" w 2018 roku oraz ponownie - srebrnym medalem na ,,International Wine & Spirit Competition" 2018.
Brandy charakteryzuje się atrakcyjną, bursztynową barwą, z energetycznymi refleksami. Aromat oferuje nuty szlachetnego drewna - z niepowtarzalnym wpływem wiekowego amontillado, z tonami orzechów laskowych, włoskich oraz prażonych migdałów. Na podniebieniu jedwabiste, wytrawne i niezwykle orzechowe.
Trunek najlepiej podawać solo. Serwować w odpowiedniej dla brandy, krótkiej szklance.
Osborne to jeden z najbardziej znanych i cenionych producentów hiszpański win i napojów alkoholowych. Siedziba firmy mieści się w El Puerto de Santa Maria w Hiszpanii, w regionie słynącym z produkcji doskonałej sherry oraz brandy-Jerez. W 1722 roku angielski kupiec Thomas Osborne założył firmę, w której kolejne pokolenia rozwijały rodzinny biznes, umacniając pozycję alkoholowego lidera w Hiszpanii. W okresie swojej świetności, która przypada na lata 1935-1972 firma Osborne stała się synonimem sukcesu oraz doskonałej jakości. Dziś pod logiem czarnego byka produkuje szeroką gamę alkoholi, które ceni się nie tylko w Hiszpanii, ale i na całym świecie.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Hiszpania |
vol. | 40,3% |
Nuty degustacyjne | drewno, orzechy, minerały, suszone owoce |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.