FAQ

Często zadawane pytania

Poniżej zebraliśmy listę często powtarzających i nurtujących Państwa pytań. Mamy nadzieje, że rozwieją Państwa wątpliwości co do zasadności korzystania z naszych usług.

 

Czy można oferowane przez Państwa produkty odebrać bezpośrednio w sklepie analogowym?

Tak oczywiście, po złożeniu zamówienia dostaną Państwo informacje kiedy zamówione produkty będą gotowe do odbioru.

Czy wszystkie prezentowane w sklepie internetowym produkty są dostępne na miejscu w sklepie stacjonarnym "od ręki"?

Niestety nie. Niektóre produkty przechowujemy w magazynie, inne mniej typowe bądź w większych ilościach są dostępne pod zamówienie.

Czy można skomponować własny wzór kosza delikatesowego?

Tak oczywiście, kosze delikatesowe prezentowane w sklepie to przykładowe propozycje. Mogą Państwo zmodyfikować dowolny wzór, ew. przesłać mailem skład, który wg Państwa jest adekwatny dla danej okazji.

Czy można wysłać kosz delikatesowy, bądź inny produkt komuś na prezent?

Tak oczywiście, jest to dość popularna usługa. Adres dostawy może być zupełnie inny niż adres zamawiającego. Podczas składania zamówienia dostępna jest opcja zmiany adresu przesyłki.

Prosimy o podanie w uwagach do zamówienia ewentualnej treści dołączanych życzeń, tzw. bilecika

Prosimy także o sprawdzenie telefonu kontaktowego do odbiorcy (kurierzy kontaktują się w przypadku niezastania adresata).

Czy wysyłacie Państwo przesyłki za zaliczeniem pocztowym?

Tak. Przesyłki takie są jednak droższe - wynika to z opłat pobieranych przez pocztę i firmy kurierskie. Szczegóły dostępne w zakładce "Koszty Wysyłki". Przesyłki za pobraniem nie są wysyłane za granicę.

Czy można wysłać przesyłkę za granicę?

Istnieje taka możliwość. Koszty przesyłki kurierskiej na terenie Unii Europejskiej to ok. 120- 180 zł. w zależności od masy paczki Koszty przesyłki do innych krajów są bardzo różne. Każdorazowo prosimy o kontakt i poczekania na skalkulowanie kosztów Państwa przesyłki.

 

Czy można ustalić dokładny termin dostawy?

Wszelkie przesyłki wysyłamy firmą kurierską UPS bądź Pocztą Polską. W przypadku UPS przesyłki docierają w Polsce następnego dnia po nadaniu toteż można zamówić dostarczenie przesyłki na konkretny dzień (dostawa w sobotę jest dodatkowo płatna +10 zł.) dostawa w niedziele jest możliwa jedynie na terenie W-wy (cena +30zł.)


Czy wystawiają Państwo faktury VAT na sprzedawane produkty?

Tak oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą firmą i wystawianie FV to nasz ustawowy obowiązek. W przypadku chęci otrzymania FV prosimy o wypełnienie pola NIP w formularzu zamówienia. Domyślnym dokumentem jest paragon.

 

Czy w przypadku dużego zamówienia, lub stałej współpracy mogę liczyć na rabat za zakup hurtowy?

Tak oczywiście, mogą Państwo uzyskać bardzo dobre ceny na oferowane przez nas produkty. Wiele z nich importujemy bezpośrednio więc w przypadku dużych zamówień jesteśmy w stanie zaoferować duży rabat.

Znalazłem oferowany przez Państwa produkt w lepszej cenie u konkurencji, czy mogę liczyć na rabat?

Poprosimy o linka do oferty. Jeśli jest ona aktywna i wiarygodna otrzymają Państwo stosowny rabat, aby zdecydowali się Państwo na zakup u nas.

Czy przyjmujecie Państwo płatności kartą i czy są one bezpieczne?

Tak jak najbardziej. Za bezpieczeństwo płatności odpowiada zewnętrzna wyspecjalizowana firma DotPay. Współpracuje ona z tysiącami sklepów na całym świecie, oferując jednocześnie szeroki wachlarz kanałów płatności - karty, szybkie przelewy, sms'y, płatności przez e-mail i inne.

Jestem z zagranicy/mieszkam za granicą czy mogę dokonać u Państwa zakupów?

Tak oczywiście zapraszamy. W sposobie płatności prosimy wybrać DotPay - będą Państwo mogli zapłacić kartą bądź PayPal - co jest znacznie wygodniejsze i tańsze od przelewów międzynarodowych. Można także przesłać pieniądze za pomocą systemu PayPal na adres sklep@smaczajama.pl

Czy sprzedawane przez Państwa kosze są zafoliowane z zewnątrz?

Tak. Kosze pozbawione są folii do zdjęć - dla lepszej widoczności produktów. Koszę zafoliowane są przezroczystą folią i przewiązane wstążką bądź rafią.

 

Czy zdjęcia na stronie odpowiadają realnym produktom w sklepie (jestem kolekcjonerem butelek)?

Staramy się aby zdjęcia zawarte na stronie były jak najbardziej aktualne - jednakże zdarza się , że producent nieznacznie zmieni etykietę , kształt butelki, kolor kapsla zaś nasze zdjęcie jest z przed tej zmiany. Nie prowadzimy sklepu kolekcjonerskiego więc jeżeli takie niuanse są dla Państwa bardzo istotne prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl