Zestaw whisky Chivas Regal XV 15 YO 40% 0,7l + 2 miniaturki
Zestaw prezentowy w doskonałym składzie.
Opis
Zestaw prezentowy w doskonałym składzie. Na czele z 15-letnią whisky Chivas o pojemności 0,7l oraz dwoma miniaturkami - w celu zacieśnienia bliższej więzi z tą znaną marką szkockich trunków. Dogodna sposobność na degustację w gronie znajomych lub bliskich. Szykowne pudełko sprawdzi się także jako propozycja prezentowa.
Zestaw zawiera:
Chivas Regal XV 0,7l - to luksusowa whisky jednego z najwyżej cenionych producentów, którego blendy biją globalne rekordy popularności. Starzona co najmniej 15 lat i finiszowana w beczkach po koniaku, pochodzącym wyłącznie z regionu Grande Champagne. Cudownie słodka, owocowa, dżemowa i aksamitna w smaku, z subtelnymi niuansami najszlachetniejszych eaux-de-vie, zachwyca swoim zmysłowym bukietem i prawdziwie dekadenckim stylem. Doskonała na kostkach lodu i w drinkach: z dodatkiem mięty, imbiru, winogron lub skórki pomarańczy.
Chivas Regal 18 0,05l - ekskluzywna szkocka whisky, stworzona z przeszło 20 destylatów liczących sobie co najmniej 18 lat. Barwa ciemnobursztynowa. W nosie suszone owoce, śmietankowe toffi i ciemna czekolada, przełamane skoncentrowanymi nutami suszonych owoców. Smak jedwabisty z nutami czekolady, karmelu, kwiatów i dymu. Finisz długi, pełen przyjemnego ciepła, owocowo-cytrusowy z nutą wytrawnej sherry.
Chivas Regal Mizunara 0,05l - szkocka whisky, inspirowana smakami japońskimi. Na podniebieniu wyczuwalne idealne połączenie delikatnej pikanterii i słodyczy. Master blender Colin Scott stworzył specjalną mieszankę, która powstała z jego szacunku dla japońskich technik blendowania whisky. Jej część dojrzewa w beczkach wykonanych z Mizunara, rzadkiego i wyjątkowego dębu występującego w Japonii. W rezultacie po zakończeniu procesu blendowania powstaje trunek o wysokiej szkockiej jakości, ale i z japońskim charakterem.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l + 2x0,05l |
pochodzenie | Szkocja |
vol. | 40% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.