Wino Winnica Jakubów S5 - Solaris Polska 12% 0,5l
Zrównoważone białe, słodkie wino, wytwarzane ze szczepu Solaris, któremu doskonale odpowiadają polskie warunki pogodowe.
Opis
Zrównoważone białe, słodkie wino, wytwarzane ze szczepu Solaris, któremu doskonale odpowiadają polskie warunki pogodowe. Nagrodzone złotym medalem w konkursie PIWI na Morawach, złotem i złotym Grand Prix w konkursie polskich win na Winobraniu w Zielonej Górze, brązowym korkiem w Poznaniu oraz brązowym medalem w Jaśle.
Charakteryzuje się bukietem pełnym nut gruszkowych, dojrzałych brzoskwiń i miodu, które odczuwalne są także na podniebieniu. Smak balansuje przyjemna kwasowość. W podsumowaniu trunek świeży, momentami cytrusowy, o subtelnie kwiatowo-miodowym profilu. Jego jedwabista tekstura oraz owocowe akcenty na długo pozostają w pamięci. Wino z potencjałem do starzenia.
Polecane do podawania z deserami lub kuchnią orientalną. Będzie odpowiednie na każdą okazję.
Winnica Jakubów została założona w 2002 roku przez Artura Pajdosza, ale obecnie (od 2013 roku) znajduje się w rękach jego syna Michała. Od tej pory była wielokrotnie nagradzana, otrzymując m.in. 2 złote medale oraz nagrodę specjalną za Najlepsze Polskie Wino na międzynarodowym konkursie Galicja Vitis 2017, złote medale w EnoExpo 2015 i 2016 czy tytuł najlepszego wina w ogólnopolskim konkursie Winobrania Zielonogórskiego. Winnica znajduje się we wsi Radwanice, w województwie dolnośląskim. Jej nazwa związana jest z miejscowością położoną na Wzgórzach Dalkowskich. Piękne okoliczności przyrody oraz sprzyjające warunki uczyniły to miejsce idealnym na winnicę z doskonałym potencjałem.
W przypadku zainteresowania konkretnym rocznikiem prosimy o wcześniejszy kontakt z biurem. Etykieta może różnić się nieznacznie od widocznej na zdjęciu.
Szczegółowe informacje
Kraj pochodzenia | Polska |
Region | Dolnośląskie |
Szczep winogron | Solaris |
Kolor | Białe |
Rodzaj | Słodkie |
Pojemność | 0,5l |
Zawartość alkoholu | 12% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.