Wino Beringer Quantum 2014 USA Napa Valley 0,75l
Wino klasy ultra premium, które powstało z kupażu starannie wybranych szczepów.
Opis
Wino klasy ultra premium, które powstało z kupażu starannie wybranych szczepów. Twórcy tego wydania uważają, że każda odmiana winogron użyta do niego jest jak kwant, czyli najmniejsza jednostka energii. Nazwa sugeruje, że właściwości ukryte w tych cząstkach, połączone w pewną spójną całość uwalniają niezwykle złożony i pełen niepohamowanej siły potencjał. Tylko prawdziwi mistrzowie blendingu są w stanie stworzyć takie wino!
Beringer Quantum Blend oferuje aromatyczne nuty dojrzałej wiśni, pobudzającego espresso, tytoniu oraz skórzanych garbników. Na podniebieniu niuanse soczystej śliwki łączą się z tonami wanilii, konfitury z Boysenberry oraz ujmującej mieszanki przypraw. To niezwykle bogate wino o jedwabistych taninach oraz bujnym i dobrze zaokrąglonym profilu. Ma doskonały potencjał starzenia, wynoszący od 10 do 15 lat.
Tradycje winiarskie rodziny Beringer sięgają końca lat 60. XIX wieku. Wkrótce po przybyciu do Napa Valley (zachodnia Kalifornia), dokąd wyemigrowali z Niemiec, wiedzeni przedsiębiorczym instynktem bracia Jacob i Frederick Beringerowie założyli na miejscu winnicę. Pierwszą nagrodę otrzymali już po dziesięciu latach, podczas wystawy w San Francisco (1887). Aby przetrwać czasy amerykańskiej prohibicji, w latach 1920-33 Beringerowie zajmowali się produkcją suszonych winogron oraz... wina mszalnego. W roku 1967 licząca sobie ponad 90 lat winnica została uznana za zabytek i pomnik historii. Współcześnie może się poszczycić tytułem najstarszej nieprzerwanie działającej winnicy w Napa Valley, ale i - przede wszystkim - wachlarzem uznanych i wielokrotnie nagradzanych, najwyższej jakości win.
Szczegółowe informacje
Kraj pochodzenia | USA |
Region | Napa Valley |
Szczep winogron | Cabernet Sauvignon, Merlot, Cabernet Franc, Petite Sirah, Malbec |
Kolor | Czerwone |
Rodzaj | Wytrawne |
Pojemność | 0,75l |
Zawartość alkoholu | 15% |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.