Whisky Royal Salute The Eternal Reserve 0,7l
Jedyna w swoim rodzaju whisky, stworzona w oparciu o innowacyjną "metodę cyrkularną", którą specjalnie opracował zespół blenderów Chivas Brothers. Edycja ściśle limitowana czyni z niej wymarzony prezent dla koneserów i kolekcjonerów najwyższej klasy szkockiej.
Opis
Royal Salute The Eternal Reserve to jedyna w swoim rodzaju whisky, stworzona w oparciu o innowacyjną "metodę cyrkularną", którą opracował zespół blenderów Chivas Brothers.
Inspiracją dla gorzelników szkockiego giganta była tradycyjna metoda solera, ale potraktowana niekonwencjonalnie. Na pierwszym etapie wybrano 88 szczególnie rzadkich whiskies, które starzone były co najmniej 21 lat. Kierowano się przy tym dwoma kryteriami: destylaty musiały mieć długi finisz, obiecujący świetne efekty przy blendowaniu i dalszej maturacji, a przy tym musiały ze sobą współgrać, tak aby mieszanka była jednocześnie harmonijna i charakterystyczna.
Na drugim etapie destylaty zmieszano i ponownie zabeczkowano, tym razem na 6 miesięcy. Po tym czasie blend połączono z zawartością kolejnych 88 wyselekcjonowanych beczek, podobnie jak w przypadku pierwszej partii cechujących się długim wiekiem i doskonałym smakiem.
Przed zabutelkowaniem część mieszanki trafiła z powrotem do 88 beczek, w których dojrzewała. Istotą metody cyrkularnej jest bowiem systematyczne, cykliczne krążenie: część pierwszej partii zostanie pewnego dnia połączona z nową mieszanką 88 wyjątkowych destylatów, dając tym samym początek drugiej partii; później, przy tworzeniu kolejnej, rolę takiego zwornika odegra to, co zostanie zachowane z poprzedniej...
I tak w nieskończoność. Royal Salute The Eternal Reserve to whisky o wspaniałym aromacie i dojrzałym smaku, który powoli odsłania kolejne swe warstwy. Znajdziemy w niej gruszki zanurzone w syropie, miód i kremową wanilię, nuty pomarańczy, pieczonego jabłka, lukrecji i całe bogactwo przypraw.
Edycja ściśle limitowana, idealna dla koneserów i kolekcjonerów klasycznej szkockiej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.