Rum Plantation Peru Multi Vintage 49,8% 0,7l w kartoniku
Wyjątkowy rum z Peru! Produkowany na bazie melasy i destylowany w dolinie Chicama jest starannie opracowaną kompozycją destylatów z 2004, 2006 oraz 2010 roku.
Opis
Wyjątkowy rum z Peru! Produkowany na bazie melasy i destylowany w dolinie Chicama jest starannie opracowaną kompozycją destylatów z 2004, 2006 oraz 2010 roku. Początkowo trunek leżakuje w dębie po bourbonie oraz beczkach z drewna słoweńskiego, a następnie jest wysyłany do Francji, gdzie kolejne dwa lata dojrzewa w chłodniejszym klimacie europejskim, w beczkach Ferrand oraz po Willett Rye Whiskey.
Plantation Peru Multi Vintage charakteryzuje się aromatem przywodzącym na myśl nuty lakieru, które szybko ustępują niuansom owocowym, wanilii oraz żytniej whiskey. W tle wyczuwalny także dym drzewny z balsamicznym akcentem. Na podniebieniu bogate, pełne nut owoców - gotowanej gruszki, dojrzałego banana oraz kiwi. W smaku pozostawia także tony cytrynowe, suszonego imbiru, migdałów, pieprzu i gałki muszkatołowej. Finisz długi, raczej wytrawny, oferujący niuanse mlecznej czekolady, włoskich orzechów i banana.
Marka Plantation powstaje na terenie Maison Ferrand, której właścicielem i prezesem jest Alexandre Gabriel. Przedsiębiorca szybko zdobył uznanie w branży, skupiając się na trzech głównych wydaniach w swoim portfolio - Ferrand Cognac, Citadelle Gin oraz Plantation Rum.
Maison Ferrand została przejęta i na nowo zaadoptowana do współczesnych potrzeb w 1989 roku. Wcześniej uważano ją za jedną z najstarszych wytwórni alkoholi w Cognac. W latach 90-tych Alexandre Gabriel zakłada plantację na Karaibach, a już 15 lat później, otrzymuje nagrodę Master Rum Blender of the Year podczas rozdania Golden Rum Barrel Awards oraz tytuł Distiller of the Year American Distilling Institue.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Peru, Francja |
vol. | 49,8% |
Nuty degustacyjne | owoce, wanilia, imbir, migdały, pieprz, gałka muszkatołowa |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.