Sklep Smacza Jama
do kasy suma: 0,00 zł

Likier Aperitivo Rosato Ramazzotti 0,7l

Zachwycający świeżym, kwiatowym aromatem aperitif od wybitnego włoskiego producenta likierów i bitterów. Niska, nawet jak na styl, zawartość alkoholu (15%) czyni zeń trunek nadzwyczaj łagodny i lekki, który nie tylko drażni podniebienia, lecz otula je miłym, delikatnie słodkim smakiem hibiskusa i pomarańczy. Idealnie nadaje się do zaprawienia prosecco (w proporcji 1:2 z dodatkiem bazylii i lodu). Polecany na lato.

Dostępność: Oczekujemy na dostawę
Producent: Ramazotti
Kod produktu: Z6058-2655A
Ocena:
Cena: 111,00 zł 111.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Zachwycający świeżym, kwiatowym aromatem aperitif od wybitnego włoskiego producenta likierów i bitterów. Niska, nawet jak na styl, zawartość alkoholu (15%) czyni zeń trunek nadzwyczaj łagodny i lekki, który nie tylko drażni podniebienia, lecz otula je miłym, delikatnie słodkim smakiem hibiskusa i pomarańczy. Idealnie nadaje się do zaprawienia prosecco (w proporcji 1:2 z dodatkiem bazylii i lodu). Polecany na lato.

Historia firmy Ramazzotti, wielkiego producenta likierów, sięga roku 1815. Meliolański aptekarz Ausano Ramazzotti stworzył wówczas recepturę unikatowego ziołowego specyfiku łagodzącego niestrawność, o jaki dopytywali się jego liczni, zamożni klienci - mowa oczywiście o Amaro Ramazzotti. Półki dla medykamentów specyfik ten opuścił jednak dopiero w 1848 roku wraz ze swym kreatorem - Ausano otworzył wówczas bar nieopodal słynnej opery La Scala, a w jego menu jako alternatywę dla kawy umieścił właśnie ziołowy halbbitter. W 1877 roku potomkowie Ausana nie tylko powołali do życia firmę Fratelli Ramazzotti, ale i unowocześnili technologię produkcji jej flagowego wyrobu. Bitter szybko zdobył popularność we Włoszech, a następnie podbił serca reszty Europejczyków - kampania reklamowa niezwykle intensywnie ruszyła zaraz po zakończeniu I wojny światowej, plakaty projektowali najznakomitsi przedstawiciele świata sztuki. Amaro Ramazzotti szybko zdobył miano "króla aperitifów", a tuż przed wybuchem II wojny światowej zaledwie 18-letni Guido Ramazzotti stworzył najbardziej chwytliwy w ówczesnych czasach slogan reklamowy: "Ramazzotti jest zawsze dla Ciebie dobry". Slogan ten na stałe wszedł do potocznych zwrotów miłośników trunków na całym świecie. Dziś firma należy do koncernu Pernod Ricard, jednak likiery i bittery nadal są produkowane we Włoszech.

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Menu Szukaj więcej więcej
Smaczajama logo
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium