Grappa Prosecco Bianco w kartoniku 38% 0,7l
Pełen świeżości trunek, który spodoba się wszystkim amatorom tradycyjnej grappy. Jego smak przywołuje na myśl słodki, delikatny deser, w którym zawarto esencję kwiatów akacji oraz dojrzałych, soczystych jabłek.
Opis
Pełen świeżości trunek, który spodoba się wszystkim amatorom tradycyjnej grappy. Jego smak przywołuje na myśl słodki, delikatny deser, w którym zawarto esencję kwiatów akacji oraz dojrzałych, soczystych jabłek.
Ta grappa ma swój początek w świeżych wytłokach winogron ze szczepu Glera (nazywanego dawniej Prosecco). Destylacja odbywa się bardzo powoli, aby umożliwić prawidłowe odparowanie. Następnie trunek odpoczywa od minimum 6 miesięcy do maksymalnie roku w kadziach ze stali nierdzewnej.
Efektem tego procesu jest krystalicznie czysty i bezbarwny trunek o długim, bardzo przyjemnym finiszu.
Grappa Prosecco Bianco idealnie komponuje się ze wszystkimi deserami na bazie śmietany, z lodami lub jako aromatyczny dodatek w sałatkach ze świeżych owoców. Powinna być podawana w temperaturze około 12°C w zmrożonym, otwartym szkle w kształcie tulipana. Przed degustacją zaleca się poczekanie kilku minut, żeby grappa mogła odpocząć, dotlenić się i tym samym nabrać charakteru.
Grappa jest najstarszym i najbardziej tradycyjnym trunkiem pochodzącym z północnych Włoszech. Uzyskuje się go poprzez destylację winogronowych wytłoków.
1 grudnia 1973 roku Benito oraz Giannola Nonino zgodnie z poszanowaniem tradycji wprowadzili pewne zmiany w sposobie produkcji grappy, przyczyniając się tym samym do wypromowania jej nie tylko na rynku włoskim, ale i na całym świecie. Stworzyli kompozycję z winogron Picolit, które wyrastały w pięknych okolicznościach przyrody winnic Friuli. Rezygnacja z części tradycyjnych wytłoków przyczyniła się do większej delikatności trunku, bez straty mocy oraz intensywności.
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Włochy |
vol. | 38% |
Nuty degustacyjne | kwiaty akacji, jabłko, wanilia |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.