Armaniak Millesime 1989 Clos Martin 40% 0,7l w drewnianej skrzynce
Millésime z 1989 roku był destylowany wyłącznie z odmiany ,,Folle Blanche". Pochodzi z jednej dębowej beczki, która leżakowała w posiadłości ,,Domaine de Courros". Za proces destylacji odpowiadał Monsieur Ponsola, jeden z najbardziej profesjonalnych i cenionych gorzelników tamtego regionu.
Opis
Millésime z 1989 roku był destylowany wyłącznie z odmiany ,,Folle Blanche". Pochodzi z jednej dębowej beczki, która leżakowała w posiadłości ,,Domaine de Courros". Za proces destylacji odpowiadał Monsieur Ponsola, jeden z najbardziej profesjonalnych i cenionych gorzelników tamtego regionu.
Aromat armaniaku Millesime 1989 jest kwiatowy, podobnie jak pozostałe produkty z oferty marki Clos Martin. W tym jednak przypadku dodatkowo wyczuwalne są ostre nuty dębu, suszone owoce oraz przyjemny fiołkowy akcent. W smaku niezwykle pełny, pozostawiający wrażenie młodej dębiny, słodkiej wanilii oraz cytrusowych niuansów z karmelizowanej skórki pomarańczy.
Sprzedawany w zestawie z elegancką drewnianą skrzynką.
Marka Clos Martin produkuje tradycyjnymi metodami małe ilości destylatów, w celu uzyskania możliwie najbardziej intensywnego, kwiatowego oraz odświeżającego aromatu z lokalnych odmian winogron. Firma w swoich działaniach kieruje się przede wszystkim - uczciwością, dumą oraz hojnością.
Armaniak jest francuską brandy, wytwarzaną z destylowanego białego wina, dojrzewającą w dębowych beczkach i butelkowaną z mocą co najmniej 40% zawartości alkoholu. Produkuje się go tylko w jednym regionie, zwanym Appellation d’Origine Contrôlée, w Gaskonii.
Destylacja odbywa się w miedzianych alembikach wyłącznie zimą - w okresie od listopada do 31 marca.
Armaniak jest jednym z najstarszych trunków we Francji. Pierwsze wzmianki o nim pojawiły się już w 1310 roku, a to oznacza, że cieszy on nasze podniebienia już od ponad 700 lat!
Szczegółowe informacje
poj. | 0,7l |
pochodzenie | Francja |
vol. | 40% |
Nuty degustacyjne | kwiaty, dąb, suszone owoce |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.